Ekonomi

Oyun içi reklam sektörü bu yıl 67 milyar dolara ulaşacak

2022 yılını 7 milyar dolarla kapatan global oyun içi reklamcılık şubesinin 2030 yılında 67 milyar dolara ulaşması bekleniyor ve sektörün değerli oyuncuları pazara yenilikler katmaya devam ediyor.

Son olarak dünyanın ilk oyun içi reklam tokeni olan Portoken’in 11 Nisan’da MEXC’de listeleneceği açıklandı. Portuma CEO’su Ozan Emrah Ünal, “Daha önce BitMart, LBank ve PancakeSwap’te listelenen ve bir proje olan Portuma. MEXC’de bir kripto emtia yerine token listelenecektir.

Bu başarı, kripto dünyasını yakından takip etmemizden, piyasaya yenilikler katmamızdan ve globalleşme yolunda önemli adımlar atmamızdan kaynaklanmaktadır. Tabii bu bağlamda yeni listelemelerin yolda olduğunun da müjdesini vermek isteriz.”

haber-cemisgezek.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu